Вівторок, 04.08.2020, 00:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Покровська ЗОШ І-ІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 53
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

6 клас

Виконані завдання надіслати до кінця тижня на за адресою: smrusinov25@gmail.com


  Опрацювати параграфи 51 , 52. Виконати завдання 1,2 на стор.234(письмово).


Біологія 6 кл.

 Опрацювати параграфи 49 , 50. Виконати завдання 1-3 на стор.225, завдання 1-3 на стор.230 (усно).


Опрацювати параграфи 48, 48. Виконати завдання 1 на стор.218. Замалювати малюнок 209 на стор. 219.Відповіді на запитання після параграфів (усно).


Контрольна робота по темі «Різноманітність рослин». 

                 І рівень

1.  Найменшою одиницею класифікації є:

а) клас; б) рід; в) вид; г) родина.

2. Зозулин льон прикріплюється до ґрунту і всмоктує воду за допомогою:

а) головного кореня; б) додаткових коренів; в) ризоїдів

3.  Головною ознакою покритонасінних рослин, яка дала їм змогу опанувати суходіл, є: а) розмноження насінням; б) формування плода; в) запилення вітром; г) фотосинтез.

4.  Сосна та ялина належать до:

а) мохів: б) папоротей; в) хвощів; г) голонасінних.

5. Статеві покоління щитника чоловічого представлені:

а) зеленою рослиною з листками; б) зеленим надземним заростком; в) коробочкою на ніжці; г) безбарвним підземним заростком.

6. Тканини та органи відсутні у: а) мохів; б) водоростей.

ІІ рівень

7. Назвіть основні життєві форми рослин, наведіть приклади представників кожної життєвої форми.

8.  Які групи рослин і за якими ознаками належать до вищих рослин, що розмножуються спорами. Наведіть приклади.

9.  Встановіть відповідність між групами сільськогосподарських рослин і їхніми представниками.

Групи рослин                 Представники

А зернові                         1 черешня

В овочеві                         2 малина

В ягідні                           3 ячмінь

                                        4 помідори

ІІІ рівень

10. Опишіть подвійне запліднення у покритонасінних рослин.

11. Яке значення покритонасінних у природі і житті людини

ІV рівень

12. Які ознаки дали змогу покритонасінним стати панівною групою рослин на Землі порівняно з голонасінними.


Опрацювати параграф 46 відповіді на запитання на стор. 209    (усно). Переглянути презентацію за посиланням  https://naurok.com.ua/prezentaciya-roslinni-ugrupovannya-107374.html


Опрацювати параграф 45 відповіді на запитання на стор. 202 (усно). Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-ekologichni-grupi-roslin-24871.html


Опрацювати параграфи 43, 44. Виконати практичну роботу №3.Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. Робота на сторінці 209-210. (Обов'язково виконати заповнити таблицю і дати відповіді на запигання). Переглянути відео презентацію до практичної роботи по посиланню

https://naurok.com.ua/uploads/files/63180/161458.pdf


Опрацювати параграф 40, 41, 42. Виконати тести у зошиті до 22.03.2020

 

Тести  «Різноманітність рослин»

Варіант І

 

1. Де розміщені насінні зачатки у сосни?

 

а) на хвоїнках

б) на лусках шишок

в) на стеблі

3. Як відбувається запилення у сосни?

 

а) за допомогою вітру

б) за допомогою води

в) самозапилення

г) комахами

4. Що утворюється із зиготи у сосни?

 

а) спора

б) насіння

в) зародок

г) спорофіт

5. Укажіть групу рослин, до якої належать сосна та ялина

 

а) Мохи

б) папороті

в) хвощі

г) голонасінні

 

6. Яка з наведених хвойних рослин скидає своє листя на зимовий період.

 

а) сосна звичайна

б) ялина

в) тис ягідний

г) модрина

 

7. Подвійне запліднення характерне для…

 

а) квіткових рослин

б) голонасінних

в) мохоподібних

г) папоротеподібних

8. Установіть відповідність між групою рослин та її особливостями будови.

 

 

1. голонасінні

Б – нестатеве покоління розвивається на особинах

 

 

2. папороті

В – мають генеративний орган - квітку

 

3. мохи

Г – тіло не почленоване на вегетативні органи

 

                                                                      Д – молоді листочки називають вайями

 
       

 

  

Графічний диктант

Правильні твердження позначте знаком ∩, а неправильні - ─ . Отримані позначки з’єднуйте. Наприклад, ∩∩∩─∩──∩∩─∩∩───∩─

1. Всі рослини є вищими рослинами.

2. Всі спорові рослини мають корінь та пагін.

3. Найбільш близькими до водоростей споровими рослинами є плауни.

4. Всі спорові рослини живуть на суходолі.

5. До спорових рослин належать мохи, папороті, хвощі та плауни.

6. У життєвому циклі спорових рослин чергуються статеве та нестатеве покоління.

7. Статеве покоління переважає лише у мохів, а у інших спорових – нестатеве.

8. Ніжка і коробочка є статевим поколінням папоротей.

9. Органами прикріплення та мінерального живлення папоротей є додаткові корені.

10. У плаунів, хвощів та папоротей пагони здатні фотосинтезувати.

11. Для запліднення всім споровим рослинам необхідна вода.

 

12. Сфагнум та зозулин льон є хвощами.

13. Щитник чоловічий та орляк – це папороті.

 

14. Хвощ польовий є бур’яном.

Дайте визначення термінів та понять:

1. Які рослини називаються голонасінними?

2. Які органи характерні для голонасінних?

3. Чому голонасінні називають вічнозеленими рослинами?

4. В яких середовищах живуть голонасінні?

5. Яку будову має шишка? Які шишки бувають у сосни звичайної?

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz